Etusivu

Kiropraktiikka/ Fysioterapia  Keravalla

CHIROPHYSIO

KEIJO AUTIO D.C./ft
Kiropraktikko (Doctor of Chiropractic)
fysioterapeutti
Urheiluhieroja

Kiropraktikko auttaa selkävaivoihin ja muihin kipu- ja särkytiloihin

Puoleeni käännytään yleensä silloin, kun selkävaivat, niskaongelmat tai pahat päänsäryt vaivaavat. Kiropraktikkona/fysioterapeuttina hoidan kuitenkin myös paljon muitakin kipuja, puutumisia, migreeniä ja huimausta. Tuki- ja liikuntaelinperäisten kipujen hoitoon kiropraktiikka yhdistettynä fysioterapiaan tarjoaakin asiakkaalle hyvin tehokkaan avun. Asiakaskuntani koostuu hyvin monenlaisista ja monen ikäisistä ihmisistä, eikä tyyppiesimerkkiä kiropraktikon potilaasta ole. Tervetuloa vastaanotolleni ja huollattamaan itsesi toimintakykyiseksi. Muista että sinulla on vain yksi selkäranka jota kannattaa pitää hyvänä koko eliniän ajan. Aloita siis nyt.

Tuki- ja liikuntaelinten toimintahäiriöiden diagnosointia, hoitoa ja ennalta ehkäisyä

Usein potilaani saapuvat vastaanotolle ongelmien jo ilmaannuttua. Säännöllisellä hoidolla olen saanut erinomaisia tuloksia aikaiseksi ja selkävaivat, päänsäryt, niskaongelmat ja muut kipu- ja särkytilat lievenevät tai poistuvat. Suositeltavaa olisi myös käyttää kiropraktikon palveluita ennaltaehkäisevänä hoitomuotona.

Kiropraktikko on koulutettu ammattilainen

Kiropraktikko on ammattinimike, jota saa käyttää koulutuksen käynyt ja Doctor of Chiropractic (D.C.) -tutkinnon Council on Chiropractic Education -akreditoidussa koulussa (CCE) suorittanut henkilö. Kiropraktikon koulutus kestää neljä vuotta, jonka lisäksi on 1 vuosi ohjattua klinikkatyöskentelyä. Kiropraktikko kuuluu terveydenhuollon lain ja valvonnan piiriin. Kaikilla meillä D.C. kiropraktikoilla on ylempi korkeakoulututkinto ja meillä on vastaava esikliininen vaihe (2,5vuotta) kuin perinteisillä lääkäreillä “lääkiksessä”. D.C. kiropraktikot erikoistuvat opiskeluissa tuki-ja liikuntaelin ongelmiin pääaineinaan neurologia, fysiologia, anatomia, radiologia sekä patologia.

Kiropraktikolta apua seuraaviin ongelmiin

• • Migreeni ja jännitysniska peräiset päänsäryt
  • • Rintaranka ja alaselkä peräiset kivut ja toimintahäiriöt
  • • Niska- ja hartiaseudun kivut ja toimintahäiriöt
  • • Ylä- ja alaraajojen puutumishäiriöt
  • • Ylä- ja alaraajojen kivut ja toimintahäiriöt
  • • Lantionseudun kivut ja toimintahäiriöt
  • • Iskias kivut
  • • Piiskaliikkeen (peräänajo) aiheuttamat niska ja selkäkivut
  • • Huimaus (hyvänlaatuinen ja niskaperäinen)
  • • Limapussin- ja Jännetupentulehdukset
  • Jos ongelmaasi ei mainita listassa niin ota yhteyttä ja kysy voimmeko tehdä jotain hyväksesi. Yleensä voimme aina jotain tehdä ja helpottaa oireita.

Ennaltaehkäise

vammojen syntymistä tai rauhoita kipeää selkääsi mielestäni maailmanparhaalla (BaxMax) selkätuella.

Katso BaxMaxin selkätuen esittely ja video tuotteet sivuilta. Kannattaa tutustua.

Comments are closed.